Politică de retur

Conform OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014), cumpărătorii Grupului Zoopie au dreptul de a se retrage din contract, precum și de a returna produsele achiziționate de pe website-ul www.zoopie.ro în termen de 14 zile calendaristice, fără a se invoca niciun motiv și fără a suporta alte costuri.

Știm că aceste situații nu sunt des întâlnite, însă în cazul în care produsul primit nu se comportă corespunzător, sau nu sunteți mulțumit/ă de performanțele acestuia, vă asigurăm că prin contactarea Serviciului de asistență pentru clienți Zoopie® vom găsi împreună o rezolvare.

Pentru produsele achiziționate prin platforma partenerului eMAG, returul poate fi inițiat din contul de client eMAG, rubrica retururi.
În cazul În care nu reusiți să initiați cererea de retur din contul eMAG, este nevoie sa fie luată legătura cu partnererii de la eMAG. (Din pacate noi nu putem iniția cererea de retur pentru dvs., având în vedere că a fost facută comanda pe pagina partenerilor, iar aceștia sunt exclusivi responsabili de procesul logistic).
Pentru această opțiune, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți eMAG:
T: 021 200.52.00
M: 0722.25.00.00
Program: Luni – Duminica: 24 – 24

In cazul in care doriți, avem posibilitatea să înlocuim produsul cu unul nou. În acest caz, nu este nevoie sa fie făcut returul din contul de client eMAG, putem face înlocuirea produsului direct prin curier. 
Pentru această opțiune, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Zoopie®:
M: 0750.44.66.22
e-mail: contact@zoopie.ro
Program: Luni – Vineri: 09  – 17